Strona główna :: Dodaj do ulubionych :: Ustaw jako stronę startową :: Archiwum

Panel użytkownika

Login:
Hasło:

Aby uzyskać login i hasło skontaktuj się z administratorem serwisu

Zlot przodowników

Centralny zlot TK

Pielgrzymka rower.
      Wycieczka pierwszomajowa "drogi i bezdroża"
     Pierwszy maja można świętować na różne sposoby. Rowerzyści z BCK opracowali swój sposób. Pomimo niskiej temperatury (ok.10 stopni) zebrali się w tradycyjnym miejscu z rowerami i pojechali na wycieczkę. Oto opis trasy:

Z Kutna wyjechaliśmy przez Dybów. Przed przejazdem kolejowym w Gołębiewku skręciliśmy w lewo, dojechaliśmy do Ochni. Weszliśmy na nasyp kolejowy przy moście i ścieżką dojechaliśmy do Raszewa. Stamtąd przemieściliśmy się w okolice miejsca, gdzie Miłonka wpada do Ochni, łąkami dojechaliśmy pod wiadukt kolejowy nad Miłonką. Po przekroczeniu rzeczki jechaliśmy wzdłuż nasypu przez Niegłoszew aż do Grochowa. Z Grochowa do końca Kałów jechaliśmy asfaltówką, dalej w stronę Głogowca znów drogą gruntową. W Głogowcu chwila odpoczynku i dalej w drogę, tym razem przez las do Niedrzewia. Leśne dukty stanowiły dla nas dobrą ochronę przed dokuczliwym wiatrem. Kolejnym celem naszej podróży były Osiny. Zobaczyliśmy tam bagna, opuszczony dwór i park. Byliśmy już nieco zmęczeni uciążliwą trasą wycieczki, więc postanowiliśmy wracać. Wracaliśmy również bezdrożami i leśnymi ścieżkami przez Niedrzew, Wolę Raciborowską, las raciborowski do Kuczkowa. Wycieczka zakończyła się na przedmieściach Kutna bilansem 48km.